074-7679403
אנחנו זמינים בשבילכם:

השירותים שלנו

שירותי הזמנת קבלות

כל עסק באשר הוא, ואפילו אם מדובר באדם יחיד העובד מהבית, זקוק לפנקס קבלות על מנת לספק ללקוחותיו אישור קבלה על תשלומים ולנהל רישום תקין מול רשויות המס. בתי דפוס רבים מספקים שירותי הזמנת קבלות כחלק ממוצרי ההדפסה אותם הם מציעים ללקוחותיהם. כבעל עסק, חשוב לך להשקיע באמצעים שיספקו נראות למותג שלך ולשם העסק שלך על מנת שיחדור לתודעת הצרכנים. אמצעים כמו נייר מכתבים ומעטפות עם לוגו וסמל העסק, מתנות קטנות כמו מחזיקי מפתחות או עטים ואמצעי פרסום שונים, הם כלים טובים לעשות זאת. עם זאת, ניתן לראות שירותי הזמנת פנקס קבלות כהזדמנות נוספת להפצת העסק. עם טופ פרינט, שירותי הדפסת קבלות הופכים לכלי נהדר לקידום העסק.

שירותי הזמנת פנקס קבלות

כאשר אנו פונים לשירותי הזמנת פנקס קבלות, הדבר הראשון שעובר בראשנו הוא הזמנה של ניירת בירוקרטית להתנהלות מול רשויות המס ומול הלקוח. עם זאת, שירותי הזמנת קבלות עשויים לשמש גם כמקום נהדר למקם בו לוגו גדול במרכז, לשדרג את העיצוב בהטבעות זהב או בהבלטות שישוו לעסק הילה של יוקרה או לציין באותיות קטנות למטה את השירותים השונים שהעסק מציע ופרטי התקשרות. כך שירותי הזמנת קבלות הופכים כל קבלה לפלאייר פרסומי קטן. הלקוחות שלך יצפו בקבלה ויקבלו את הרושם שמדובר בעסק גדול בעל משאבים אשר משקיע בנראות שלו.

הדפסת פנקס קבלות לעוסק פטור

כאשר מזמינים הדפסת פנקס קבלות לעוסק פטור, אין צורך ברובריקה של מע"מ בקבלה. אחרי הכל, עוסק פטור אינו חייב במע"מ ולכן אינו גובה אותו. למרות שמדובר לרוב בעוסקים בעלי הכנסה נמוכה ובעסקים זעירים למדי, אין זה אומר ששירותי הזמנת קבלות לא יוכלו לשרת גם עוסקים זעירים נהדר. ניתן לבצע הדפסת פנקס קבלות לעוסק פטור עם לוגו מקורי ויפה שגם במקרה של עסק קטן ואפילו שירות הניתן מהבית, ימתג את השירות היטב ויעביר את התדמית שנרצה לתת לעסק. טופ פרינו מציעים שירותי הזמנת קבלות מתקדמים שיהפכו כל קבלה למדיה פרסומית ואמצעי מיתוג אטרקטיבי.

שירותי הדפסת קבלות

עבור כל הצרכים לך בשירותי הדפסת קבלות, אנו כאן כדי לוודא שכל מה שהיית רוצה שידעו על העסק שלך יופיע על הקבלה בצורה דקורטיבית ונעימה. אצלנו, שירותי הזמנת קבלות הם מהירים, יעילים ובזמינות מרבית. את פנקס הקבלות, ניתן לקבל במשלוח מהיר עד בית העסק. לפרטים נוספים והזמנות אנו זמינים לפנייתך בכל עת.