074-7679403
אנחנו זמינים בשבילכם:

השירותים שלנו

הדפסה על מעטפות

מנהלים אולם אירועים וכנסים? נמצאים בתפקידי מפתח בחברה? המאמר הבא הוא עבורכם! אחת הדרכים לשמר עבודה מול לקוחות היא באמצעות מעטפות ממותגות. מעטפה עם הלוגו, הכתובת ומספר הטלפון של החברה שלכם תסייע בשימור לקוחות קיימים ותביא לכך שלקוחות פוטנציאליים יכירו את החברה והמותג שלכם. הדפסה על מעטפות של העסק מתבצעת כבר עשרות שנים וניתן לראות את המעטפות המודפסות בחברות וארגונים רבים כגון:
 
- אולמות אירועים וכנסים.
- בנקים.
- קופות חולים ובתי חולים.
- קליניקות פרטיות.
- חברות הייטק וחברות ביטוח.
- רשתות מוסכים וסוכנויות רכב.
 
את עיצוב המעטפות ניתן לבצע יחד עם בית הדפוס או לבקש מבית הדפוס אופציות קיימות. מלבד זאת, ניתן לשלוח את הלוגו ואת פרטי העסק או החברה לבית הדפוס, והמעצבים הגרפיים של החברה יעצבו עבורכם את המעטפות. 

איפה אפשר לעשות הדפסה על מעטפה?

היום ניתן לעשות הזמנה להדפסה על מעטפה דרך אתר אינטרנט של חברת הדפסות, או באמצעות שליחת הזמנה בדוא"ל. באיזור עמק יזרעאל תוכלו למצוא את אחד מבתי הדפוס הגדולים והמובילים בישראל. בית הדפוס מספק שירות עד בית העסק שלכם וחוסך מכם את ההגעה לבית הדפוס לצורך הזמנה של המעטפות המודפסות.

הזמנת מעטפות דרך בית הדפוס

אם החלטתם לבצע הזמנת מעטפות מודפסות מבית הדפוס, תוכלו לבצע את ההזמנה כאמור דרך אתר האינטרנט או לשלוח במייל את הפרטים אשר אתם רוצים שיופיעו על גבי המעטפות. 

שירותי הדפסת מעטפות באיכות גבוהה

להזמנת שירותי הדפסת מעטפות, אתם מוזמנים לפנות לחברת טופ פרינט תעשיות דפוס בע"מ אשר מחזיקה בבית דפוס מתקדם ומקצועי באיזור התעשייה בעמק יזרעאל. גרים רחוק מעמק יזרעאל? יש לנו פתרון! את ההזמנה של המעטפות תוכלו לבצע באמצעות שליחת הפרטים והתמונות דרך הדוא"ל, והמעצבים הגרפיים של חברת טופ פרינט תעשיות דפוס בע"מ יעצבו עבורכם את המעטפות בצורה הטובה ביותר. לאחר סיום העיצוב הגרפי, ישלח אליכם המוצר המוגמר לאישור שלכם. 

הדפסה על מעטפות דרך טופ פרינט תעשיות דפוס בע"מ

מעוניינים להתחיל בהדפסה? הדפסה על מעטפות עושים רק עם הטובים ביותר! חברת טופ פרינט תעשיות דפוס בע"מ מציעה לכם עיצוב בהתאמה אישית של מעצב גרפי ומעטפות איכותיות מודפסות באיכות הגבוהה ביותר.